Marka
Marka Konumlandırma
Basitçe ifade etmek gerekirse, marka konumlandırma, markanızı müşterilerinizin zihninde konumlandırma sürecidir. Marka konumlandırma aynı zamanda marka stratejisidir.
Fikir, fiyatlandırma, reklam, dağıtım, paketleme, iletişim çalışmaları oluşumlarında çeşitli stratejiler kullanarak bir markanın; ürün veya hizmet için hedef kitlesinde algılanmak istediği pazarlama stratejisidir. Amaç, müşterinin zihninde benzersiz bir izlenim yaratmaktır. Böylece müşteri, markanızı pazarın geri kalanından farklı olan belirli ve arzu edilen bir şeyle ilişkilendirir. Rakiplerinizden sizi ayıracak ve hedef kitlenizle bağ kurabileceğiniz, algılarda yer edebileceğiniz markanız için en uygun konumlandırmayı oluşturmayı hedefliyor ve gerçekleştiriyoruz.